Hopp til hovedinnhold Hopp til hovednavigasjonsmeny Hopp til sidebunntekst
Nordic Open Access Scholarly Publishing Cappelen Damm Akademisk
Tidsskriftside: topplogo

Nordic Journal of Education and Practice

  • Registrer
  • Logg inn
  • Om tidsskriftet
    • Redaksjon
    • Nøkkelinformasjon
    • Formål og tematikk
    • Fagfelleprosessen
    • Indeksering
    • Om åpen tilgang
    • Publiseringsetikk
    • Personvern
    • Påmelding til nyhetsbrev
    • Kontakt
  • For forfattere
    • Forfatterveiledning
    • Forfatterskap
    • Anonymisering
    • Publiseringsavgift
    • Send inn artikkel
    • Om opphavsrett og lisens
  • For fagfeller
    • Veiledning for fagfeller
  • Alle årganger
    • Nyeste
    • Arkiv
    • Oppslagstavle
Søk
  1. Hjem /
  2. Arkiv

  • Vol 16 Nr 1 (2022)
  • Vol 15 Nr 3 (2021)
  • Vol 15 Nr 2 (2021)
  • Vol 15 Nr 1 (2021)
  • Vol 14 Nr 3 (2020)
  • Vol 14 Nr 2 (2020)
  • Vol 14 Nr 1 (2020)
    FoU i praksis – Politikk og kunnskap i norsk lærerutdanning
  • Vol 13 Nr 2 (2019)
    Assessment – Mentoring – Teacher Education
  • Vol 13 Nr 1 (2019)
  • Vol 12 Nr 3 (2018)
    (FOU i praksis)
  • Vol 12 Nr 2 (2018)
    (FOU i praksis)
  • Vol 12 Nr 1 (2018)
    (FOU i praksis)
  • Vol 11 Nr 2 (2017)
    (FOU i praksis)
  • Vol 11 Nr 1 (2017)
    (FOU i praksis)
  • Vol 10 Nr 2 (2016)
    (FOU i praksis)
  • Vol 10 Nr 1 (2016)
    (FOU i praksis)

Om tidsskriftet

Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis er rettet mot utdanningsfeltet i grunnopplæringen og innenfor profesjonsutdanninger. Forholdet mellom utdanning og praksis vektlegges, og tidsskriftet søker å fremme utdanningsrelatert forskning.

Les mer

Send inn artikkel

Nyhetsbrev

Språk
  • English
  • Norsk Bokmål
Mest lest siste måned
  • Pedagogiske ledere og godt faglig skjønn
    348
  • En sakte forvandling. En kvalitativ studie av elevers erfaringer med å lære om psykisk helse i skolen
    256
  • Nye læreres erfaringer med skolen som organisasjon
    167
  • Lokalt læreplanarbeid med fagfornyelsen
    143
  • Fair play i kroppsøving – styringsreiskap eller danning?
    132

Følg oss

  • Twitter
  • Kontakt
  • Personvern
Følg oss:
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn

Tidsskrift for utdanning og praksis. ISSN 2535-7697. Ansvarlige redaktør: Marit Honerød Hoveid. Dette tidsskriftet publiseres i henhold til lisensen Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) av Nordic Open Access Scholarly Publishing – NOASP – en del av forlaget Cappelen Damm Akademisk, Postboks 1900, 0055 Oslo, Norge. © Cappelen Damm AS.

Cappelen Akademisk