Tilbakemelding for læring på femårsklubb i barnehagen
Sammendrag
Merk: Denne artikkelen ble publisert i tidsskriftet FOU i praksis. Tidsskriftet skiftet navn til Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis i september 2019.
Studien analyserer kva som kjenneteiknar tilbakemelding frå personale til barn på femårsklubb i to barnehagar. Datamaterialet består av intervju med tilsette (n = 7) og observasjonar (n = 23) frå femårsklubbar. Resultat frå studien syner at barn får mykje tilbakemelding. Dette er ulike typar av tilbakemelding. Tilbakemeldingar inneheld mykje ros og mindre informasjon om arbeidet og oppgåva. Barna får til dels mykje ros retta mot innsats og individet, medan det er lite tilbakemelding om det faglege arbeidet. Studien peikar på utfordringar og dilemma for barn si læring basert på innhaldet i tilbakemeldingar.
Sitér: Håberg, L. I. A. og Gamlem, S. M. (2018). Tilbakemelding for læring på femårsklubb i barnehagen. Tidsskriftet FoU i Praksis, 12(1), 7–26.
English abstract
English title: Feedback for learning in 5-year-olds’ club in kindergarten
The study analyzes what characterizes feedback given from staff to children in 5-year-olds’ clubs. The data consists of interviews with employees (n = 7) and observations (n = 23) of 5-year-olds’ club. Results show that children receive much feedback. These are different types of feedback. The feedback given to children primarily consist of praise, and less about the assignments. Children receive less feedback related to the assignments, whereas they often receive praise for efforts and self. The study points to dilemmas for children`s learning based on the content in the feedback they receive.
Fulltekst
Hvordan sitere
Utgave
Seksjon
Nøkkelord:
Tilbakemelding, læring, sjølvregulering, ros, barnehage, femårsklubb, Feedback, learning, self-regulation, praise, kindergarten, 5-year-olds’ club
Lisens
Opphavsrett (c) 2018 Liv Ingrid Aske Håberg, Siv Måseidvåg Gamlem
Dette verket er lisensiert under en Navngivelse-IkkeKommersiell 4.0 Internasjonal-lisens.