Tilbakemelding for læring på femårsklubb i barnehagen

Forfattere

  • Liv Ingrid Aske Håberg Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning, Høgskulen i Volda
  • Siv Måseidvåg Gamlem Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning, Høgskulen i Volda
DOI: https://doi.org/10.23865/fou.v12.1764

Sammendrag

Merk: Denne artikkelen ble publisert i tidsskriftet FOU i praksis. Tidsskriftet skiftet navn til Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis i september 2019.

Studien analyserer kva som kjenneteiknar tilbakemelding frå personale til barn på femårsklubb i to barnehagar. Datamaterialet består av intervju med tilsette (n = 7) og observasjonar (n = 23) frå femårsklubbar. Resultat frå studien syner at barn får mykje tilbakemelding. Dette er ulike typar av tilbakemelding. Tilbakemeldingar inneheld mykje ros og mindre informasjon om arbeidet og oppgåva. Barna får til dels mykje ros retta mot innsats og individet, medan det er lite tilbakemelding om det faglege arbeidet. Studien peikar på utfordringar og dilemma for barn si læring basert på innhaldet i tilbakemeldingar.

Sitér: Håberg, L. I. A. og Gamlem, S. M. (2018). Tilbakemelding for læring på femårsklubb i barnehagen. Tidsskriftet FoU i Praksis, 12(1), 7–26.

English abstract

English title: Feedback for learning in 5-year-olds’ club in kindergarten

The study analyzes what characterizes feedback given from staff to children in 5-year-olds’ clubs. The data consists of interviews with employees (n = 7) and observations (n = 23) of 5-year-olds’ club. Results show that children receive much feedback. These are different types of feedback. The feedback given to children primarily consist of praise, and less about the assignments. Children receive less feedback related to the assignments, whereas they often receive praise for efforts and self. The study points to dilemmas for children`s learning based on the content in the feedback they receive.

Nedlastingsstatistikk
Totale nedlastinger:
Nedlastingsdata er ikke tilgjengelig enda.

Fulltekst

Hvordan sitere

Håberg, L. I. A., & Gamlem, S. M. (2018). Tilbakemelding for læring på femårsklubb i barnehagen. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis, 12(1), 7–26. https://doi.org/10.23865/fou.v12.1764

Utgave

Seksjon

Forskningsartikler

Nøkkelord:

Tilbakemelding, læring, sjølvregulering, ros, barnehage, femårsklubb, Feedback, learning, self-regulation, praise, kindergarten, 5-year-olds’ club